Fruitpersen en Oogstfair

Oogstfair van 12.00 uur tot 16.00 uur.
De Oogstfair met vele producten van lokale ondernemers zoals; Bloemen, Kruiden, Honing, Cup cakes, Tomaatjes, Appelsap, Bierbrouwerij, Whisky, Producten Wolgroep, Wad-Sap en Vis van de Wieringer Vishandel en muziek van de Madjes, is het bezoeken meer dan waard.
Door een tegenvallende oogst wordt het fruit dit jaar een dag eerder en op een andere locatie dan gepland geperst. De oogstfair en het moment om het Wad-Sap 2024 te proeven gaan gewoon door. Proefmoment om 13.30 uur.
Op de oogstfair zal ook de POMologische Vereniging Noord-Holland met een kraam aanwezig zijn. Hier kun je al je vragen over fruitbomen stellen en is het mogelijk om onbekende of oude fruitrassen te laten determineren aan de hand van vijf stuks rijp fruit.
Entree € 3,00 of museumkaart.
Koffie/Thee € 2,50
Visbonnen € 6,50

De Kunstuitleen is op afspraak open.
Tineke Montsma: 0613381038

Overige activiteiten